تاکید پیشکسوت استقلال به جذب مهاجم حرفه ای برای موفقیت آبی پوشان در آسیا

تاکید پیشکسوت استقلال به جذب مهاجم حرفه ای برای موفقیت آبی پوشان در آسیا

تهران- ایرنا- «محمد نوری» پیشکسوت استقلال تهران گفت: برای اینکه تیم فوتبال استقلال در رقابت های پیش رو باشگاه های ایران و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شود، باید هر چه سریعتر برای جذب مهاجم خارجی اقدام کند.

نوری امروز -شنبه- در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمانی که «وینفرد شفر» سکان هدایت استقلال را به عهده گرفت، بازیکنان عملکرد خوبی در رقابت های باشگاهی از خود به نمایش گذاشتند تا تیم از رده های پایین جدول به جایگاه بالاتر برسد. البته استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند یک مهاجم شش دانگ خارجی است که در ضربات نهایی بهترین عملکرد را داشته باشد.
وی گفت: شرایط لیگ قهرمانان آسیا خاص است و همه تیم هایی که در این مسابقات حاضر هستند بهترین های فوتبال کشورشان هستند. حتی تیم ها عربی از بازیکنان بسیار ارزشمند خارجی نیز سود می برند. از طرفی استقلال علاوه بر لیگ قهرمانان آسیا باید برای کسب نایب قهرمانی و حتی قهرمانی در لیگ برتر کشورمان و قهرمانی در جام حذفی تلاش کند که فرسایشی بودن این رقابت ها، ترمیم خط حمله را می طلبد.
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار پیش روی آبی پوشان که فردا یکشنبه در شهر اصفهان مقابل ذوب آهن انجام می شود، گفت: پس از برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی و راهیابی به فینال، آنها از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند. البته تیم ذوب آهن نیز نسبت به نیم فصل نخست عملکرد خیلی خوب داشته است و با پنج پیروزی مقابل حریفان در آرامش مطلوبی به سر می برد. ولی استقلال نیز با داشتن دو دروازه بان کاملا آمده و خط دفاعی خیلی خوب که کمترین گل خورده را در نیم فصل دوم مسابقات در اختیار دارد، راحت به حریفان امتیاز نمی دهد.
پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: هر چند بازی های دو تیم ذوب آهن و استقلال همیشه جذاب بوده است و تقریبا دو تیم در کسب پیروزی و شکست مساوی هستند. اما وضعیت بدنی و تاکتیکی استقلال نسبت به بازی رفت خیلی بهتر شده و با توجه به حمایت همیشگی هواداران، استقلال می تواند در بازی فردا موفق باشد.
نوری درباره اینکه حضور«امیر قلعه نویی» به عنوان سرمربی ذوب آهن که سال ها در استقلال موفق ظاهر شده می تواند مانع موفقیت آبی پوشان شود؟ گفت: امیر از دوستان خوب من و از مربیان خیلی خوب فوتبال ایران است که سال ها زحمات زیادی برای استقلال تقبل کرده و جایگاه او قابل احترام است. البته اینکه قلعه نویی سابقا سرمربی استقلال بوده و حالا باید مقابل آنها قرار بگیرد، شرایط را کمی حساس می کند. ولی در مصاف این دو تیم بعید می دانم حاشیه ای ایجاد شود و قطعا هر دو سرمربی به دنبال کسب پیروزی هستند.
وی در خصوص تاثیر گذاری کمیته فنی باشگاه استقلال در تصمیم گیری های مدیریت باشگاه گفت: این کمیته از افراد با تجربه و خبره ای که خودشان سال ها در رده های مختلف استقلال حضور مستمر داشته اند، تشکیل شده است و قطعا هدف آنها کمک به افزایش روند موفقیت و رشد استقلال در رده های سنی به خصوص بزرگسالان است.
نوری، در باره دلیل فاصله امتیاز پرسپولیس به عنوان صدرنشین مسابقات لیگ با سایر تیم ها گفت: در لیگ امسال هیچ تیمی از پیش برنده نبود و رقابت سختی بین تمام تیم های بالا و پایین جدول رده بندی وجود داشت. «برانکوایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس به رغم اینکه واقعا مربی کار بلد و خوبی است، اما مشکلات مالی و مدیریتی بیشتر تیم های لیگ در موفقیت پرسپولیس نیز تاثیر داشته است. البته با توجه به اینکه در نیم فصل دوم مسابقات، سایر تیم های از شرایط ضعف خارج شدند، پرسپولیس نیز با وجود پیروزی مقابل حریفان از نظر نحوه بازی، شرایط آرمانی نیم فصل نخست را ندارد و اینکه در دقایق پایانی بازی موفق به گلزنی می شود باید گفت چاشنی شانس هم دارند.
از سال 1380 که فوتبال باشگاهی ایران حرفه ای شد، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران 33 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم نماینده فوتبال اصفهان 10 پیروزی و آبی پوشان 11 برد بوده است و در 12 دیدار نیز دو تیم به تساوی رسیده اند.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم های پرسپولیس(51 امتیاز)، فولاد خوزستان(36 امتیاز یک بازی کمتر)، ذوب آهن(35 امتیاز)، سایپا(35 امتیاز)، پارس جنوبی جم(34 امتیاز) و استقلال تهران( 33 امتیاز) به ترتیب جایگاه اول تا ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1545
مصاحبه: محمد مهدی موذن**

انتهای پیام /*

 منبع:خبرگزاری ایرنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 بهمن 1396برچسب:, | 16:27 | نویسنده : جوادصادقی چیگانی |